Wednesday, April 22, 2009

JIMMY FALL AGAIN????

I give her all my love
thats all I do
and If you saw my love
you'd love her to
I love her
She gives me everything
and tenderly
the kiss my lover brings
she brings to me
and I love her
A love like ours
Will never die
as long as i have you near me
bright are the stars that shinedark is the sky
I know this love of mine will never die
and i love her
-THE BEATLES-

Wa x taw sejak akhir2 ni wa bnyk story bout perasaan wa... Ader kew wa dh mule tok fall in luv lg??? Wa xtaw aper nk jd... Coz bout luv someone leh jd bahagia n sometimes leh jadi beban lak biler perasaan dimainkan... That what happen to kwn wa anor... Wa hope she tabah dgn pelbagai dugaan. Wa tol2 simpati dgn keadaan dier yg time ni busy ngan exam. Wa pnh di maenkan tp that all my past... Wa dh luperkan itu sumer... This wa punyer new life, new story... Wa xtaw why wa cpt sngt tertarik wit her... Maybe coz she was very attractive to me... Hehehehe... Wa but wa xder courage lg tok tell to her... Kenape yek??? Wa pon x taw why.... Luv mmg feeling yg very subjective... No one leh gambarkan mcm maner prsn tu... Hahahahaha... Tp biler wa dkt wit her wa rase glbh tp when in long distance we can interact very well... Hahahaha... Td first paper exam wa... Wa rase wa dh jwb dgn sebaiknyer.. Wa ader lg 5 paper to come... Xper2 wa akan berusaha lebih lg... Tp why wa xder courage tok say one special phrase kat dier eh??? Aper r jimmy ni x gempak langsong... Hahahahahahaha... Wa harap someday wa dapat gak lafazkan perkataan kat die... Just waiting that time will come. Biler wa dpt dapat lafazkan that phrase and she accept me seadanyer wa akan tell who's that all secret name that penah appear kat blog wa... Hahahahahahaa...

5 comments:

  1. aish xsabar aku nk tahu~hahahaha~weyh senang ke HR semalam????

    ReplyDelete
  2. maner ader senang sis...
    naek sawan wa jwb smlm...
    hahahahaha..

    ReplyDelete
  3. hehe...tgu dan lihat..jeng2...xcted nak tau nih...=)

    ReplyDelete
  4. ermm mcm power jer smua nih korg...risau aku huhu...

    ReplyDelete
  5. cinta jer la beb...pe slhnyer..tgk mr sand tuwh steady jer...

    ReplyDelete

Powered By Blogger