Friday, May 7, 2010

CERITA NTAH PAPE..

"It always happens the same way without fail. It goes sort of like this. I'm walking along, daydreaming in my own little world. Then, from out of the blue, all the air I have began to trust and rely on to breathe disappears. I find myself in a daze. My thoughts become fogged and I stop thinking. I run on instinct alone.

Each time it happens I feel my heart break a little bit more. It actually hurts. Then I feel the scar begin to form on top of all the others. My heart becomes weaker each time and I have to add armor to try and protect it.

How can I be so foolish again? Why did I have to give my heart away like this, again? I told myself a long time ago not to. It worked for so long, and dummy me had to try it one more time.
Will it heal this time? Did the break go to deep? How long until the pain stops?"
This story wa bc dari book "All of the Sudden the Heart Broke" wa xtaw nape he slalu feel mcm ni. Even he always hepi. But when he lonely he feel all this crap. Plik. tp tu story.. Walaupon dh tua n wealthy tp bile kesunyian hati akan hancur. Xder gune kekayaan klu jiwa kosong.
Aku x taw nape sejak akhir2 ni lyn short story mcm ni. Plik. Diri aku makin aku x paham. Tp bleh ke dia mengerti? ntah la. Aku rase x sedap hati. Pkran slalu melayang2 pikir yg bukan2. Diri wa kekal disini. Tp jiwa aku melayang ntah kemana.
Selepas ni kami akan terpisah. Dier akan pulang ke kampung. Wa lak tgl di tanah gersang ni. Mcm mane nk aku hadapi ni sume. Selama ini asyik bekepit besama. Tapi lepas ni akan berjaohan untuk sekian lama. Boleh ke aku tahan?? Boleh ke aku hadapi?? Ni sume pemikiran yg slalu bermain di kepala.
Ntah la. Kadang2 rase diri ni kejam. Kejam coz always mendesak. Aper yg di desak?? Aku pon x tahu. Lps sume ni mula la dunia kami sendiri. Haluan yg sume idam2 kan untuk digapai. Aku??? mcm ni aje. Menghabiskan mase dgn fantasi x berfaedah. Hidup tanpa haluan dan sasaran. Mengharap rezeki dr langit?? Giler aku ni. Silap2 bala turun menimpa. Hahahah..
Saat2 akhir tidak terlalu indah. Semacam halangan menanti untuk kami berenggang. Kenapa perlu saat2 pengakhiran ini. Pelan dicipta tinggal kenangan. Aku mungkin membawa hati yg lara. X sanggup melihat dia pergi meninggalkan aku. Biar la die pergi kesorangan. Aku pergi membawa hati yang duka. Perintah keluarga dia patuhi. Mmg anak yg mithali. Cuma aku sahaja yg tidak memahami. Kini aku sendiri mencari ketenangan abadi di dalam dunia abadi... Aku dh bunuh diri la woi.. Aku hantu menulis dari lubang hakiki.
(Hahaahah.. ni cite wa jmpe kat website gile cerita. ntah pape jek. susun atur cite mmg fail. sedap2 jek die taip. Wa xpaham. ader cite org puteh pastu dier wat citer diri sendiri. nk compare pon x same langsong. jadi layan la klu rase best. wa just cut n paste je)

2 comments:

  1. bro..anggap tu semua dugaan semasa bercinta..
    mana la tahu korang lagi saling menghargai..:)
    bro..apa kata kawin je..:)
    pasni xjauh2 dah...:)

    ReplyDelete
  2. hahhaaha.. beb ni sume rekaan wa yg wa xtaw aper nk wat.. hehehe..
    tp will miz her glr2 r t... :p

    ReplyDelete

Powered By Blogger